czwartek, 3 lipca 2014

Najwyższa pora się przedstawić...

Hey. :) Mam na imię Kasia i bardzo nie lubię swojego imienia ;-; Dlatego będę się podpisywać Panna Jaffray. Tak wiem to takie oryginalne, że aż wcale, ale nic lepszego nie wymyślę. :c Interesuję się House of Anubis już od 2011 roku, a pierwsze opowiadanie wymyśliłam 2 lata temu w wakacje. Przelałam je na papier dopiero w październiku. Nigdy wcześniej nie pisałam historii, które rodziły się w mojej głowie. Zawsze zachowywałam je tylko dla siebie. Potem założyłam bloga o HoA i dodawałam tam rozdziały w formie scenariuszy. Tutaj będzie to wyglądać trochę inaczej ;)
Ale dość tych nudnych faktów. ^^ Głównym celem tego bloga są właśnie rozdziały więc w skrócie opiszę Wam fabułę.

Uczniowie po wiosennej przerwie świątecznej wracają do domu Anubisa i w dalszym ciągu szukają Maski Anubisa. Życie płynie swoim własnym biegiem, jednak niespodziewanie z uczniami niewtajemniczonymi w sprawy Sibuny dzieje się coś dziwnego. Oni również zaczynają węszyć i odkrywają coś niezwykłego... Nauczyciele w tym czasie też nie próżnują. Szukają trojga ludzi specjalnie związanych z Wybraną. Czy obie grupy dopną swojego celu i odnajdą to czego szukają? 

Mam nadzieję, że trochę zaciekawiłam. :3 Pierwszy rozdział powinien pojawić się albo dziś wieczorem, albo jutro. Serdeszcze zapraszam do czytania. :*


                                                                                                                                  Panna Jaffray <3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz